Onderdeel vanOntwerpers van onderwijs

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Onze school doet er alles aan om goed onderwijs te geven. Toch kan het voorkomen u niet tevreden bent over de gang van zaken op school. In dat geval kunt u contact opnemen met de direct betrokkenen. Meestal kunnen klachten in goed overleg worden opgelost. Als dat niet zo is, dan kunt u contact opnemen met de directeur en/of onze vertrouwenspersoon op school.

Vertrouwenspersoon

De vertrouwenspersoon op onze school is: Francine Prak.  Zij is per mail bereikbaar via francine@livp.nl of telefonisch: 06 24989654.

Komt u er samen met ons niet uit? U kunt dan een formele klacht indienen bij het bestuur van SKO of de landelijk geschillencommissie zoals beschreven staat in de klachtenregeling van SKO. Deze is te vinden op de SKO-website, klik daarvoor op de button hieronder.

Meer over ouders en communicatie

Contact opnemen of aanmelden?

Bel ons op of stuur ons een mail! We maken graag tijd voor u!
Om het gevoel van Het Kristal echt te kunnen ervaren, nodigen wij u van harte uit voor een rondleiding.

Contact opnemen